سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس باید کانون تربیتی محله شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: تعلیم و تربیت تمام ساحتی؛ روح حاکم بر سند تحول بنیادین است و مدارس باید در مناطق کانون تربیتی محله شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب؛ مدیر کل آموزش و پروش استان کرمان امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه کشکوئیه، گفت: تربیت تمام ساحتی از اهداف اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

او همراهی و همگرایی مثلث مربی، دانش آموز و والدین را در موفقیت و رسیدن به اهداف ما را در آموزش و پرورش لازم و ضروری دانست و افزود: توجه به آموزش و توانمندی‌های خانواده‌ها ضروری است.

اسکندری نسب زمینه اعتماد بین خانواده‌ها و آموزش و پرورش را مهم عنوان کرد و گفت: مدیران توانمند، با برنامه، دلسوز و علاقمند می‌تواند شرایط توسعه و پیشرفت دستگاه تعلیم و تربیت و جامعه را فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با معلمان در هفته بزرگداشت معلم در سال ۹۸، تصریح کرد: مدارس نباید کانون تربیت سرباز برای دشمن شوند و ساختن آموزش و پرورش بر اساس سند تحول در گام دوم انقلاب جزو اولویت‌های اصلی ما است.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه آموزش و پرورش متعلق به همه آحاد ملت است، اظهار داشت: آنچه امروز در جامعه نمایان است نتیجه عملکرد سال‌های گذشته است ما است در این صورت است که باید به آینده این نظام و تربیت نیروی ماهر و کارآمد توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

او با بیان اینکه همه ما باید سرمایه گذاری کنیم بر روی نسلی که در اختیار ما است تا از منابع ما به خوبی و بهینه استفاده کنند، افزود: چرخش‌های تحول آفرین در آموزش و پرورش با خلق تمامی موقعیت‌های یادگیری در مدرسه محقق خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: مدرسه به عنوان کانون تربیت محله باید برای تربیت نسلی در طراز جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کنند.
انتهای پیام/ی

مدرسه به عنوان کانون تربیت محله است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.