سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام گلفبازان استان به دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور/ حضور  نماینده فوتسال در لیگ مناطق جوانان کشور

بسته خبر ورزشی ۸ مردادماه را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان، بیرجند مشاهده کنید.

بهدانی رییس هیات گلف خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: تیم پسران گلف استان برای شرکت در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر گلف کشور اعزام شدند.

او افزود:این دوره از المپیاد استعداد‌های برتر در گروه پسران در رده سنی ۱۰تا۱۸ سال و در دو گروه ۱۰ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

بهدانی گفت: مسابقات و سنجش آزمون‌های عملی استعدادیابی از ۹ تا ۱۲ مرداد ماه سال جاری در بخش پسران و ۱۶ تا ۱۹ مرداد سال جاری در بخش دختران در زمین گلف مجموعه انقلاب تهران برگزار می‌شود.

ورزشکاران منتخب این رشته در بخش پسران محمد امین ابوالحسنی، پوریا مهرجوئیان و متین ابوالحسنی و در بخش دختران شکیبا کدخدا و کیانا کدخدا به این دوره از المپیاد اعزام شدند.

حضور  نماینده فوتسال خراسان جنوبی در لیگ مناطق جوانان کشور

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: تیم فوتسال استخر میثاق درمیان نماینده استان در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ مناطق فوتسال جوانان کشور به اولین تساوی دست پیدا کرد.

او افزود: در دومین دیدار نماینده فوتسال استان عصر دیروز به مصاف تیم خلیج فارس فسا رفت که در پایان با نتیجه ۴ بر ۴ مقابل حریف خود متوقف شد.

رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی گفت: مسابقات فوتسال لیگ مناطق کشور با حضور ۷ تیم در دو گروه چهار تیمی و سه تیمی به میزبانی شهرستان زابل در حال برگزاری است و تیم استان با یک برد و یک تساوی به مرحله بعد صعود کرد.

در گروه یک این مسابقات تیم‌های هتل الماس مشهد، تکاور زابل، گهر زمین سیرجان و احسان زاهد فسا و در گروه دوم تیم‌های خلیج فارس فسا، فاتحان اروند رفسنجان و استخر میثاق درمیان حضور دارند.

برگزار نخستین دوره رقابت هاب استعدادیابی تکواندو خراسان جنوبی

محمودی رییس هیئت تکواندو خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: نخستین دوره رقابت‌های استعدادیابی پسران استان در رده کمربندی زرد، سبز و آبی به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار خواهدشد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به میزبانی سالن ورزشی مخابرات بیرجند برگزار خواهدشد.

رییس هییت تکواندو خراسان جنوبی گفت: اولین دوره مسابقات استعدادیابی پسران استان یازدهم مردادماه سال جاری لغایت یازدهم مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.