سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کلانتری در منطقه الله آباد کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع مردم منطقه الله آباد گفت: در نظر داریم طی کوتاهترین زمان ممکن پس از اختصاص مکان مناسب یک واحد کلانتری در این منطقه راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان  در جمع مردم منطقه الله آباد گفت: با توجه به اینکه اهالی این منطقه در رابطه با خرده فروشان گلایه‌مند هستند در نظر داریم در کوتاهترین زمان ممکن پس از اختصاص مکان مناسب یک واحد کلانتری در این منطقه راه اندازی کنیم.

او در رابطه با مشکلات حوزه ترافیک این منطقه هم افزود:این منطقه خارج از محدوده خدمات شهری است، اما پلیس خود را مکلف به برقراری انضباط ترافیکی در این محدوده می‌داند و در این رابطه در سه راه بعثت پاس ثابت خواهیم داشت و در کنار حضور محسوس عوامل راهور باید با همت دهیاری نسبت به نصب مطلوب‌تر علائم رانندگی اقدام شود.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این منطقه به سبب واقع شدن در حاشیه شهر درگیر یک سری مشکلات بوده است، اما نباید اجازه بدهیم حواشی شهر به مخفیگاه مجرمان تبدیل شود چراکه در صورت بی توجهی به این مسئله، کودکان شما اولین قربانی جرم می‌شوند.

او گفت: به سبب اهمیتی که برای این منطقه قائل هستیم، این مکان اولین منطقه‌ای بود که در مسجد و در جمع مردم حضور یافتیم تا به صورت چهره به چهره با مردم دیدار داشته و جویای مشکلاتشان باشیم.

وی ادامه داد: از اهالی می‌خواهیم هرگونه مورد مشکوک مانند تردد و توقف ماشین‌های سنگین و مزاحم را اعلام نمایند تا تحت عنوان مزاحمت از سوی پلیس برخورد لازم صورت بگیرد.

سردار ناظری ضمن معرفی سامانه ۱۹۷ تصریح کرد: این سامانه یکی از ظرفیت‌های ارتباطی خوب بین مردم و پلیس است که از شهروندان می‌خواهیم نقطه نظرات، پیشنهادات و یا انتقاد از عملکرد ماموران انتظامی را از طریق این سامانه به مسئولان انتظامی منعکس کنند تا در جهت رفع معایب و بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم، مورد رسیدگی قرار بگیرند.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن قدردانی از اهالی این منطقه گفت: در نظر داریم ضمن اجرای یک سری طرح‌ها و تدابیر انتظامی در منطقه الله آباد با الویت برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان، سارقان و انضباط ترافیکی در یک بازه زمانی یک ماهه مجددا در همین مکان گردهم بیایم و نتیجه اقداماتمان را به اهالی خوب این منطقه منعکس کنیم.
انتهای پیام/ی

مبارزه با خرده فروشان مواد در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.