سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در منطقه سیل زده گمیشان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در منطقه سیل زده گمیشان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: تعمیر و بازسازی ۳۵۰ خانه و ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی در منطقه سیل زده گمیشان گلستان در دستور کار بسیج سازندگی سپاه قدس استان قرار دارد.

او، با بیان اینکه ساخت ۴۰ خانه از ۱۵۰ خانه‌ای که قرار است از نو ساخته شود آغاز شده است، افزود: به زودی ساخت ۴۰ خانه دیگر نیز آغاز می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: به محض اینکه سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن و کمیته امداد گلستان پرونده‌های خانوار‌های سیل زده منطقه گمیشان گلستان را تائید کند، ساخت این خانه‌ها هم شروع خواهد شد.

سرهنگ احمد ابراهیمی افزود: برای ساخت هر خانه حدود ۷۰ میلیون تومان هزینه می‌شود که ۳۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیران و ۴۰ میلیون تومان دیگر از با تسهیلات بانکی کم بهره بنیاد مسکن تامین می‌شود.

او گفت: تعمیر ۱۰۰ خانه از ۳۵۰ خانه منطقه سیل زده گمیشان گلستان به پایان رسید و به خانوار‌ها تحویل داده شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه کار شناسایی ۱۰۰ خانه دیگر نیز آغاز شده است افزود: استان معین بازسازی مناطق سیل زده گلستان است

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: در تلاشیم پرونده همه خانوار‌های سیل زده تا نیمه مرداد تحویل داده شود تا ساخت و مرمت همه خانه‌های سیل زدگان تا پایان پاییز امسال به پایان برسد.

 

انتهای پیام/م.ع

بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خانه‌های سیل زدگان گمیشان را بازسازی و نوسازی می‌کند

برچسب ها: سپاه ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.