سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدایت تحصیلی بیش از هزار دانش آموز پایه نهم فومنی

مدیرآموزش و پرورش فومن گفت: در اجرای طرح هدایت تحصیلی، هزار و ۴۰ دانش آموز پایه نهم این شهرستان رشته‌های تحصیلی خود را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاضل فاضل نیای فومنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فومن گفت: طرح هدایت تحصیلی با هدف افزایش آگاهی دانش آموزان، برای بهترین انتخاب به صورت آگاهانه و آزادانه در مسیر زندگی و در راستای تضمین آینده شغلی دانش آموزان است و در اجرای آن هزار و ۴۰ دانش آموز پایه نهم این شهرستان رشته‌های تحصیلی خود را انتخاب کردند.

او افزود: دانش آموزان در شاخه‌های تجربی، ریاضی، انسانی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای در فرم‌های هدایت تحصیلی، اولویت‌های مورد علاقه خود را انتخاب و دانش آموزانی که حدّ نصاب رشته مورد علاقه را کسب کرده بودند، توانستند در رشته دلخواه خود ثبت کنند.

مدیرآموزش و پرورش فومن گفت: در فرآیند هدایت تحصیلی فرم‌های شماره ۶ و ۷ در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است که فرم شماره ۶ توصیه‌ای است.

فاضل نیای فومنی تصریح کرد: امتیاز بندی و هدایت تحصیلی بر اساس نمرات به دست آمده و ملاک عملکرد تحصیلی دانش آموزان از امتحانات کتبی خرداد پایه‌های هفتم، هشتم و نهم خواهد بود.

 

انتهای پیام/م.ع

هزار و ۴۰ دانش آموز پایه نهم فومنی رشته‌های تحصیلی خود را انتخاب کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.