سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم خواهان رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های قضائی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:رسیدگی سریع همراه با دقت به پرونده‌های قضائی یکی از مطالبات جدی مردم از قوه قضائیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان امروز در دیدار با قضات و کارکنان اداری دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر مسئولان ارشد قضائی از حوزه‌های قضائی سراسر استان با هدف ایجاد تحول در ارائه خدمات با کیفیت قضائی به مردم صورت می‌پذیرد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان افزود: منظور از تحول در قوه قضائیه این است که در ابتدا چالش ها، خلاء‌ها و مشکلات شناسایی شوند و سپس با ارائه راه کار‌ها و راهبرد‌های عملیاتی مناسب به سمت حل مشکلات و برطرف کردن موانع حرکت نماییم.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان گفت:کثرت ورودی پرونده‌ها و حجم بالای مراجعات به سیستم قضائی یکی از بزرگترین مشکلات فعلی قوه قضائیه است که بایستی با ارائه راه کار‌های مناسب از قبیل برون سپاری برخی امور غیر مهم و پیگیری و انجام اقدامات پیشگیرانه، بدنبال حل مسائل بود.

موحد افزود: دادرسی عادلانه، رسیدگی سریع همراه با دقت به پرونده‌ها و پاسخ گو بودن به درخواست‌های مردمی و حفظ ارزش‌ها و کرامت انسانی مراجعان به سیستم قضائی از مهمترین اهداف قوه قضائیه است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه بازدید‌ها با رویکرد اصلاح امور صورت می‌پذیرند، گفت:خوشبختانه بالای ۹۵ درصد کارکنان دادگستری با انگیزه و پر انرژی در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان کرمان هستند و کارکنان قضائی و اداری دادگستری رفسنجان جزء منظم‌ترین کارمندان استان است.

انتهای پیام/ی

کرامت انسانی مراجعان به سیستم قضائی از مهمترین اهداف قوه قضائیه است

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.