سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

منافقین دائم در حال تکثیر هستند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت:دشمنان،منافقین را به عنوان یک ساختار نوکر سفت و مزدور حفظ می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردارحسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ و آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم بازخوانی عملیات مرصاد در محل هیئت رزمندگان اسلام تربت جام گفت: دفاع مقدس جنگ حق و باطل، ایمان و کفر بود و تابلو تمام عیار از خود‌گذشتگی ولایت مداری، صبر، استقامت، پایمردی، عزت، افتخار دینی و انقلابی و هرچه خوبان عالم داشتند بود.

او تصریح کرد: در جبهه دشمن هرچه جنایتکاران عالم بلد بودند یک جا جنگی نابرابر و تحمیلی و ناخواسته به تحریک نظام سلطه و ایادی او و کمک مرتجعین منطقه با محوریت صدام و حزب بعث درمنصه ظهور و بروز رسید.

مدیرکل حفظ و آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: حجم اصلی تهاجم منافقین به پنج قسمت تقسیم شده بود که در عرض سه روز نظام اسلامی را ساقط کندو اراده خداوندی بر این شد که به صورت لشکر و تیپ به چنگ رزمندگان اسلام بیفتند و به کام مرگ‌بروند.

سردار یوسفعلی زاده افزود: سردمداران جنایتکار دنیا‌به مزدوران منافق نیازمند هستندو دائمامنافقین در حال خوش خدمتی به جبهه استکبارهستند تا بماندو اروپائیان برای مبارزه با جمهوری اسلامی منافقین تروریست را به رسمیت شناخته وسران آنان در کنفرانس‌ها و تشکل‌های منافقین شرکت می‌کند.

انتهای پیام //ز. ج
 


بازخوانی عملیات مرصاد در تربت جام برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.