سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل:

وضعیت پسماند‌های روستایی در اردبیل ساماندهی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: وضعیت پسماند‌های روستایی در استان اردبیل ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه کارگروه مدیریت پسماند گفت: ظرف یک ماه آتی، و با همکاری فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان، وضعیت ساماندهی پسماند‌های روستایی مجددا احصا شده، و نسبت به رفع مشکلات آن‌ها تصمیم گیری می‌شود.

او افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری استان، همه شهرداری‌ها باید در جهت مدیریت پسماند شهری، برنامه زمانبندی شده ارائه دهند و در این راستا موضوع تفکیک از مبدا و تولید سوخت از زباله در دستور کار تعدادی از شهرداری‌های استان قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: از پارسال نسبت به اهمیت این موضوع تاکید و بحث و تبادل نظر کارشناسی انجام گرفته که امیدواریم به زودی اقدامات موثری بر مبنای طرح جامع مدیریت پسماند، عملیاتی شود.

امامی یگانه تصریح کرد: از ابتدای سال مسیل‌های موجود در مناطق مختلف استان، بصورت مستمر پاکسازی و بازگشایی می‌شوند تا در صورت بروز سیل خسارات به حداقل برسد و از فرمانداری‌ها و دستگاه‌های متولی خواسته شده این روند تا پایان سال ادامه یابد.

او گفت: مهم‌ترین راهکار برای داشتن شهری زیبا و عاری از آلودگی، ارتقای فرهنگ عمومی است که لازمه آن، توجه بیش از پیش به این موضوع، توسط دستگاه‌های ذیربط و سازمان‌های مردم نهاد است که نگهداری مناسب و صیانت فضای بیرون از خانه و محیط زیست نیز برای همه ما ارزشمند تلقی شود.

انتهای پیام/ح

طرح جامع مدیریت پسماند عملیاتی شود

برچسب ها: پسماند ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
از وضعیت بهداشتی و پسماند زباله ی روستا یلن جآباد مشگین شکایت کردیم محیط زیست مربوطه گفته بود می تونیم بصورت نمادین یک بار پسمانده ها را جمع کنیم!!!!