سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دسترسی جاده ملایر از قهاوند به آزادراه تهران قطعی شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: دسترسی جاده ملایر از قهاوند به آزادراه تهران قطعی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، با اشاره به دسترسی جاده ملایر از قهاوند به آزادراه تهران افزود: ورودی راه سیاه کمرـ عبدالرحیم ـ میلاجرد نیازمند کارشناسی و جانمایی در ردیف ماده ۲۳ بود که با نشست‌های مختلف با مسئولان استانی و وزارت راه این امر محقق شد.

او اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع پیگیری‌هایی انجام شد و خوشبختانه امروز در ردیف ماده ۲۳ به منظور جذب اعتبارات ملی از سوی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: با حضور مدیرکل مسکن و شهرسازی استان در دیدار با معاونان و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه ، ارتباط و دسترسی آسان و اتصال قهاوند به آزادراه تهران  بررسی شد، چراکه این اتصال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند قهاوند را از بن بست خارج کند.

خجسته  خاطرنشان کرد: اگرچه قهاوند از ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی خوبی برخوردار است، اما متاسفانه به دلیل برخی از چالش‌ها و موانع آن طور که باید در خصوص این شهر در گذشته در سطوح ملی برنامه ریزی صورت نگرفته است.

او  ادامه داد: به همین دلیل از مسئولان انتظار می‌رود بستر و فضایی فراهم شود که با حمایت‌های دولت و بخش خصوصی و با جذب سرمایه گذار بتوان بخش عمده ای  از این چالش‌ها را برطرف کرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: به منظور دسترسی آسان مردم قهاوند به خطوط ریلی ایستگاه راه‌آ‌هن در محدوده (همه‌کسی) جانمایی صورت گرفته که نقش بسزایی در آینده و توسعه این شهر ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

 جاده ملایر از مسیر قهاوند به آزادراه تهران متصل می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.