سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر: پارس جنوبی و شاهین شهرداری برای میزبانی در لیگ برتر فوتبال مشکلی ندارند

احمد بهروزیانفر: هر ۲ ورزشگاه استان بوشهر را یک هفته قبل از آغاز لیگ آماده میزبانی می‌کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد بهروزیانفر، مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر درباره آخرین وضعیت مالکیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از بروز مجدد مشکلات مالی اظهار داشت: هیچ جای نگرانی وجود ندارد. امسال ۲ تیم لیگ برتری در استان بوشهر وجود دارد. تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بازی‌های خانگی خود را در بوشهر برگزار می‌کند و دیگر تیم استان مان تیم فوتبال پارس جنوبی که در جم بازی خواهد کرد. تا به این لحظه که من صحبت می‌کنم هیچ صحبتی درباره بحث واگذاری این ۲ تیم و انتقالشان به دیگر استان‌ها وجود نداشته است.  

او درباره وجود نامه‌هایی برای انتقال امتیاز پارس جنوبی به شرکت نفت تصریح کرد: تا به حال چنین چیزی وجود نداشته است و اگر هم این موضوع رخ داده باشد، ما به سادگی از حق مردم استان مان نمی‌گذریم. من خیال هواداران این تیم را باید راحت کنم که این تیم همانند سال‌های گذشته در لیگ برتر حضور خواهد داشت و تحت هیچ شرایطی امتیاز پارس جنوبی به نفت تهران واگذار نمی‌شود.

او در پاسخ به این سوال که به چه صورتی مسئولان استان بوشهر به تیم فوتبال پارس جنوبی کمک خواهند کرد، گفت:   راهکاری را خود باشگاه پیدا کرده است. موضوع دیگری که باید به آن توجه می‌کردیم، آماده سازی ورزشگاه بود. برای آماده سازی هر ۲ ورزشگاه استان بوشهر اقدام کردیم و کار‌های خوبی نیز در ورزشگاه بوشهر صورت دادیم، چمن ورزشگاه تختی جم به صورت کامل مرمت شده است، دوربین‌های مدار بسته در حال نصب شدن هستند و سفارش‌هایی کردیم تا قبل از آغاز رقابت‌ها آماده میزبانی در لیگ برتر باشیم  و مشکلی برای آغاز رقابت‌ها نداریم. یک هفته قبل از آغاز رقابت‌ها ما هر ۲ ورزشگاه را آماده خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

تیم‌های بدون صلاحیت لیگ برتر در چه ورزشگاه‌هایی بازی می‌کنند؟

رضاییان: در یک بازه زمانی کوتاه نمی‌شود همه ایرادات ورزشگاه‌ها را برطرف کرد

نواقص ورزشگاه تختی جم برطرف شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم های بوشهری لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.