سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم تشییع امیر سرلشکر شهید "حسین ادبیان"

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : مراسم تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت امیر سرلشکر شهید "حسین ادبیان" در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از پیکر مطهر امیر سرلشکر شهید حسین ادبیان در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه، گفت : این مراسم فردا شب (هشتم مرداد) با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان، همرزمان و خانواده این شهید والامقام برگزار می‌شود.

او با اشاره به آغاز برگزاری مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام از ساعت هشت و نیم صبح روز پنجشنبه (دهم مرداد) از مقابل مسجد جامع کرمانشاه گفت : پس از برگزاری این مراسم، پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه همچنین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید ادبیان در مسجد جامع شهر کرمانشاه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه (دهم مرداد)، افزود: برای حضور و سخنرانی یکی از چهره‌های شاخص کشوری در این مراسم برنامه ریزی شده است.

 

 

انتهای پیام/د

مراسم خاکسپاری و بزرگداشت امیر سرلشکر شهید "حسین ادبیان" برگزار می‌شود

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.