سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت‌های مسلحانه در بانک‌های خراسان رضوی به صفر رسید

رئیس پلیس پیشگیری خراسان رضوی گفت: سرقت‌های مسلحانه در خراسان رضوی در سال‌های اخیر با حضور نگهبانان مسلح کاهش چشمگیری یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس پیشگیری خراسان رضوی صبح امروز در جریان بازدید از سیستم و تجهیزات ایمنی و امنیتی بانکی مشهد گفت: بیشترین سرقت‌های مسلحانه در خراسان رضوی در سال‌های ۸۹ تا ۹۴ گزارش شده است لذا کنترل این نوع سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت و در این راستا به منظور ارتقاء ضریب امنیت بانک‌ها بسته حفاظتی امنیتی توسط پلیس تدوین و اجرایی شد.

او تصریح کرد: با اجرای بسته حفاظتی امنیتی به‌منظور پیشگیری از وقوع جرایم و با بهره‌گیری از توان موسسات خدمات حفاظتی مراقبتی و به‌کارگیری نگهبانان مسلح از سال ۹۴ تاکنون شیب تند کاهش سرقت‌های مسلحانه و به صفر رسیدن آن‌ها را در سطح استان شاهد هستیم.

رئیس پلیس پیشگیری خراسان رضوی با بیان اینکه از سال ۹۴ تاکنون در نشست‌ها و برپایی جلسات و پیگیری‌های انجام شده بین دستگاه قضایی و پلیس پیشگیری، بانک‌ها ملزم به اجرای بسته حفاظتی امنیتی شدند، گفت: بسته حفاطتی امنیتی که حکم پیشگیری را دارد از اهمیت به‌سزایی برخوردار بوده چرا که استفاده از ظرفیت موسسات و به‌کارگیری نگهبانان مسلح نقش مهمی در کاهش این گونه سرقت‌ها داشته است.

بوستانی افزود: طرح نگهبانان مسلح و استفاده از توان موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در نهاد‌ها و واحد‌های صنفی همچون بانک‌ها، صندوق‌های قرض‌الحسنه و طلافروشی‌ها که نیاز به امنیت بیشتر دارند اکیداً از سوی پلیس پیشگیری خراسان رضوی توصیه و تاکید شده و امیدواریم که با عمل به توصیه‌های پلیسی گامی بلند با همکاری مردم و مسئولان در مسیر افزایش امنیت و کاهش سرقت برداشته شود.
 
انتهای پیام//م.ا
 

کاهش میزان سرقت های مسلحانه در بانک های خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.