سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۳۷ درصدی گردشگری در ایران

وزیر میراث فرهنگی، صنایع وستی و گردشگری گفت:بعد از تحریم‌ها افزایش ۳۷ درصدی در صنعت گردشگری داشته ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مونسان، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه قرار گاه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه با تحریم‌هایی که دشمنان برای کشور ما انجام دادند گفت:اما با اطمینان باید گفت روند مثبت اقتصاد را پیش رو داریم و دشمنان ازاین تحریم‌ها و اعمال فشار پشیمان و در حیرت هستند.

او ادامه داد: علی رغم تحریم‌های که در حوزه گردشگری داشتیم، اما در این زمینه ۳۷ درصد رشد داشتیم.

او بیان کرد:گردشگری فرهنگی و سلامت در کشور فعال شده و در این باره هم رشد خوبی داشتیم.

اوبا اشاره به اینکه امسال ۷۰۰ هزار گردشگر خارجی در کشور حضور داشتند ادامه داد: در بخش گردشگری ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری داشتیم و حجم سر مایه گذاری  در بخش افزایش داشته است.

مونسان بیان کرد: در بخش گردشگری ظرفیت‌هایی خوبی وجود دارد که پیش بینی می‌شود آینده  نزدیک در جهان رتبه نخست را کسب کنیم.

او گفت:  اقتصاد مقاومتی در کشور به قدری خوب پیش رفته که در سخت ترین تحریم های بعد از انقلاب که آمریکایی ها با تمام قوت و هوشمندانه علیه ایران اجرا کردند مقاومت کردیم.

مونسان با بیان اینکه آمریکایی ها شرکت به شرکت ما را دنبال و رصد کرده و اقدامات تحریمی را اعمال کردند، اظهار داشت:  بعد از شوکی که از اردیبهشت ماه پارسال و با خروج آمریکایی ها از برجام رخ داد و تلاطم در بازار ایجاد شد می توان گفت که از فشار حداکثری عبور کرده ایم و به شرایط ثبات رسیده ایم.

مونسان با بیان اینکه روند مثبت شدن اقتصاد کشور در حال پیش رفتن است، گفت: در جلسه گذشته هیئت دولت رئیس بانک مرکزی گزارشاتی داد که نشان دهنده آن بود بخش صنعت رشد منفی را جبران کرده و بخش کشاورزی رشد مثبت دارد.

انتهای پیام/ج

گردشگری در ایران رشد ۳۷ درصدی را به خد اختصاص داده است

برچسب ها: آب ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.