سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق حقه باز در دام پلیس باهوش

با هوشیاری پلیس ، حقه سارق طلاجات لو رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سارق به عنف طلاجات در شهرستان ساوه قصد داشت با فریب پلیس خود را شاکی جا بزند که با هوشیاری پلیس حقه اش نگرفت و دستگیر شد.

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: چند روز قبل گزارشی از سرقت طلاجات خانمی در یکی از محله‌های شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و با اعزام تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان، مشخصات سارق که پلاک وسیله نقلیه خود را در حین سرقت مخدوش کرده بود، به دست آمد.

سرهنگ اسدی افزود: در مراحل رسیدگی به پرونده، سارق که متوجه شده بود که ماموران پلیس خودروی او را شناسایی کرده و حکم توقیف آن را از مرجع قضائی اخذ کرده اند، گزارشی دورغین از سرقت پلاک‌های وسیله نقلیه خود را به پلیس اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با شناسایی این فرد و با بررسی دقیق صورت گرفته از سوی ماموران انتظامی مشخص شد که وی به منظور منحرف کردن تحیقات ماموران انتظامی این گزارش را اعلام کرده است.

بالاخره سارق حقه باز اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی این فرد دستگیر و در مراحل بازجویی‌های پلیسی با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جرم خود اعتراف کرد و طلا‌های سرقت شده نیز به مالباخته بازگردانده شد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر خانواده‌ها به توصیه‌های پلیس گفت: شهروندان در صورت رویت هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ ج

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.