سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام:

اولین جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد در شهرستان آبدانان برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام از برگزاری اولین جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد در شهرستان آبدانان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام علی چراغی پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گفت: اولین جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد  روز سه‌شنبه ۸ مردادماه سال جاری در سالن هنر‌های تجسمی و باهمت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبدانان شهرستان آبدانان برگزار می‌شود، این جشنواره  برگزار می‌شود.
وی افزود: اولین جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد در شهرستان آبدانان در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مساجد این استان برگزار شد.

 چراغی پور ادامه داد:  این جشنواره نقاشی با شعار محوری اخلاق، نشاط و معنویت ویژه اعضای کانون‌های مساجد شهرستان آبدانان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با عنوان «بچه‌های مسجد» با شعار ملی «اخلاق، نشاط و معنویت» در ۶ محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی، فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی و فعالیت‌های اجتماعی تا ۲۵ شهریور سال جاری در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می‌شود.

چراغی پور، با اشاره به اینکه سه جشنواره نقاشی، سرود و جشنواره ورزشی اعضای کانون‌های مساجد ایلام در طول اجرای طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» در این استان اجرا خواهد شد، افزود: فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای استقبال از اعضای کانون‌ها و جوانان و نوجوانان در راستای اجرای طرح اوقات فراغت از ابتدای تیرماه سال جاری آغازشده است.

وی، بابیان اینکه در حال حاضر ۳۱۰ کانون فرهنگی و هنری مسجد در این استان در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان در مناطق روستایی و شهری در طرح اوقات فراغت مشارکت دارند.

انتهای پیام/با

برگزاری جشنواره نقاشی بچه‌های مسجد در شهرستان آبدانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.