سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۹۰ نفر در مرکز فنی و حرفه‌ای بافق آموزش دیدند

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق گفت: در تابستان سال جاری ۲۹۰ نفر از بانوان و اقایان در رشته‌های مختلف این مرکز شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، کاظم ناظمی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق گفت: در تابستان سال جاری ۲۹۰ نفر از بانوان و اقایان در رشته‌های مختلف این مرکز شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در کلاس‌های اوقات فراغت سال جاری ۲۹۰ نفر در این مرکز جذب شده اند، افزود: از این تعداد ۱۴۰ نفر آقا و مابقی بانوان هستند.

ناظمی با اشاره به راه اندازی کارگاه صنایع غذایی از ۱۵ مرداد ماه در این مرکز ادامه داد: حدود ۳۰ نفر از بانوان در رشته‌های آشپزی، تهیه ژله و میوه ارایی این کارگاه ثبت نام کرده اند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق کلاس‌های اوقات فراغت این مرکز برای اقایان را برق ساختمان، برق خودرو، سرویس خودرو و جوشکاری بیان کرد و گفت: آموزش رشته طراحی دوخت برای بانوان در این مرکز نیز انجام می‌شود.

به مناسبت هفته ملی مهارت فرماندار، معاون برنامه ریزی فرمانداری و مشاور فرماندار در امور بانوان و جمعی از مسئولان از فنی و حرفه‌ای بافق بازدید کردند.

انتهای پیام/ی

شرکت ۲۹۰ نفر در مرکز فنی و حرفه‌ای بافق 

برچسب ها: آشپزی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.