سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مقایسه با خردادماه؛

افزایش ۹ درصدی تردد در جاده‌های خوزستان

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد در جاده‌های استان در مقایسه با خردادماه سال جاری ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به ثبت ۱۹ میلیون و ۸۶۰ هزار تردد خودرو در محور‌های مواصلاتی استان در تیرماه سال جاری گفت: این تعداد تردد در مقایسه با خردادماه سال جاری، ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: بیش‌ترین حجم تردد‌ها به ترتیب در محور ماهشهر-بندرامام خمینی (ره) با تردد ۶۸۶ هزار و ۲۸۹ وسیله نقلیه، بندر امام خمینی (ره) -ماهشهر با تردد ۶۸۶ هزار و ۲۸۹ وسیله نقلیه، بندر امام خمینی (ره) -ماهشهر با تردد ۶۶۶ هزار و ۸۲ وسیله نقلیه و محور اهواز-الوان با تردد ۶۰۸ هزار و ۴۶۸ وسیله نقلیه ثبات شده است.

بهرامی نیا مجموع تردد خودرو‌های سنگین را بیش از ۳ میلیون و ۶۳۱ هزار تردد عنوان و بیان کرد: بیش‌ترین سهم وسایل نقلیه سنگین در محور اهواز-الوان و بالعکس با مجموع ۲۷۳ هزار و ۶۰۲ تردد و کمربندی شرق به غرب اهواز با ۱۲۸ هزار ۷۵۵ تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه اوج تردد خودرو‌ها بین ساعت ۱۹ الی ۲۱ صورت گرفته است، افزود: تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان توسط ۱۰۴ سامانه تردد شمار به ثبت می‌رسد. ​

انتهای پیام/گ

افزایش تردد در محور‌های خوزستان

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.