سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تائید مصرف گوشت غیر بهداشتی در چهار هتل مشهد / چهار هتل ۵ ستاره مشهد تعزیراتی شدند

چهار هتل ۵ ستاره مشهد به دلیل مصرف گوشت غیر بهداشتی به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امید جلیلی  رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: استفاده از گوشت غیر بهداشتی در چهار هتل پنج ستاره توسط اداره دامپزشکی مشهد تایید و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

او ادامه داد: پنجم و ششم تیر ماه کنونی به دنبال اجرای طرح بازرسی از هتل ها، دو تن گوشت غیربهداشتی و فاسد از چهار باب هتل پنج ستاره در هسته مرکزی شهر مشهد کشف و ضبط شد، که خبر آن نیز رسانه‌ای شد.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با اشاره به تکذیب عجولانه این موضوع در یکی از رسانه ها، تشویش اذهان عمومی و ایجاد جو بی اعتمادی نسبت به تعزیرات حکومتی، گفت: این گوشت‌ها برای بررسی به اداره کل دامپزشکی تحویل شد و دیروز دامپزشکی در نامه‌ای غیربهداشتی بودن این گوشت‌ها را تایید کرد.

جلیلی با بیان این که ارزش ریالی این گوشت‌ها هزار و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: گزارش دامپزشکی تحت عنوان گزارش تقلب در کسب و کار به سازمان صنعت استان برای تنظیم فرم تخلف و ارسال گزارش آن به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و صدور رای ارسال شده است.

او تصریح کرد: تعزیرات حکومتی مدافع حقوق و صیانت از زائران و مجاوران است و با متخلفان برخورد‌های قانونی لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام//ف.س

تعزیرات حکومتی مدافع حقوق و صیانت از زائران و مجاوران است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.