سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد؛

جریمه نقدی متخلفان گران فروشی در سمنان

رضا محمدی گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیر، متخلفان گرانفروش این استان به بیش از ۱۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: ۳۴۶ فقره پرونده تخلف گرانفروشی در تعزیرات حکومتی استان سمنان در مدت چهار ماه ابتدایی امسال تشکیل شد.

وی افزود: واحد‌های متخلف پس از انجام تشریفات قانونی و رسیدگی در شعبه‌ها و محرز شدن تخلف آن‌ها به ۱۴ میلیارد و ۱۲۴ میلیون و ۲۶۳ هزارریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در بازار کشور، بیان کرد: رعایت قوانین جاری از سوی تمام فروشندگان به منظور جلوگیری از هرگونه بی ثباتی در بازار کشور الزامی است.

وی تاکید کرد: هدف تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده قاچاق کالا و پیگیری مطالبه‌های مردم در بحث کم یا گران فروشی و برخورد با متخلفان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان تصریح کرد: در سال ۹۷ هفت هزار و چهار مورد از پرونده تعزیرات حکومتی در استان سمنان مختومه و پنج هزار و ۳۸۳ پرونده در این بخش منجر به رأی و رسیدگی شد.

تعزیرات حکومتی با ایجاد نظام پاسخ دهی، جرایم نقدی و توقیف اموال، به مطالبه‌های مردم در بحث گران فروشی و التهاب بازار رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام / م

التهاب در بازار به علت گران فروشی / تعزیرات وارد عمل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.