سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت بیش از ۱۹۰ هزار نفر در برنامه‌های ورزش همگانی اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت ۱۹۸ هزارو ۷۸۱ نفر در برنامه‌های ورزش همگانی استان اردبیل در تیرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف عالیه نظام اسلامی و تاکیدات وزارت ورزش و جوانان و استاندار اردبیل از آغاز سال جدید برنامه‌های مربوط به ورزش همگانی با جدیت پیگیری و درتمام نقاط استان این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

وی بااشاره به اجرای برنامه‌های ورزش همگانی در تیرماه سالجاری افزود: در تیرماه یک هزار و ۲۶۸ برنامه ورزش همگانی در سطح استان اجرا شده که در این برنامه‌ها حدود ۱۹۸ هزارو ۷۸۱ نفر مشارکت داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: ۵۸۶ برنامه با مشارکت ۹۷ هزار و ۳۴۹ نفر ازبانوان و ۶۲۸ برنامه با مشارکت ۱۰۱ هزار و ۴۳۲ آقا برگزار شده است.

آقاخانی تصریح کرد: اجرای همایش‌های پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی و کوهپیمایی، دوچرخه سواری، همایش و جشنواره‌های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، گلگشت‌ها از جمله برنامه‌ها بوده است.

انتهای پیام/ح

اجرای برنامه‌های ورزش همگانی در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.