سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار ساوه:

مردم ساوه تمایلی به اجاره نشینی ندارند

شهردار ساوه گفت: مردم ساوه به دلیل ماهیتی که دارند تمایلی به اجاره نشینی ندارند و از طرفی تامین مسکن برای مردم به رویا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حسینی شهردار ساوه در نشست با خبرنگاران گفت: مردم ساوه به دلیل ماهیتی که دارند تمایلی به اجاره نشینی ندارند و از طرفی تامین مسکن برای مردم به رویا تبدیل شده است.

حسینی با بیان اینکه با مشورت استاندار، فرماندار و مصوبه شورای شهر ساوه در حوزه مسکن ورود کردیم افزود: باید با تشخیص چالش های افراد مستأصل و افزایش جمعیتی سالانه نیاز مسکن را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۸ منطقه حاشیه نشین و سکونت غیررسمی در شهرساوه بیانگر آن است که نیاز مسکن در شهر جدی دیده نشده است اضافه کرد: با توجه به پتانسیل هایی که در ستاد ملی بازآفرینی دیده شده و با کمک انبوه سازان میتوان سازوکاری را چید که مسکن مردم را تامین کرد.

سرانه مسکن در شهر ساوه رها شده است

شهردارساوه بیان کرد: در خصوص تامین سرانه های عمومی نظیر فضای سبز مسکن ورود شده درحالیکه سرانه مسکن در شهر ساوه رها شده است.

وی ادامه داد: بخش زیادی از دلایل عبور شهرداری از بحران مالی حمایت رسانه ها بوده است که توانسته اند نگرانی مردم را برطرف کنند.

 

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.