سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر در زاهدان از طرح کدینگ خارج شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر در این منطقه شناسایی و از طرح کدینگ خارج شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلام محمد احمدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: اجرای طرح کدینگ در سیستان و بلوچستان اقدامی موثر برای جلوگیری از ورود کارت‌های سوخت مهاجر و قاچاق سوخت است.

وی با اشاره به اجرای چند مرحله‌ای طرح کدینگ و پایش کارت‌های سوخت مهاجر گفت: هم اینک کار پایش و بررسی کارت‌های سوخت آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت مهاجر شناسایی و از طرح خارج شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان افزود: هدف از اجرای طرح کدینگ، جلوگیری از قاچاق سوخت، ممانعت از ورود کارت‌های مهاجر به استان و سهولت سوختگیری در جایگاه‌های سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: ایجاد صف‌های انتظار در محل جایگاه‌های عرضه سوخت در روز‌های اخیر به علت شارژ سهمیه ماهیانه کارت‌های سوخت در ابتدای ماه و مراجعه شهروندان جهت سوختگیری در جایگاه‌ها است.

احمدی با اشاره به عدم لزوم استفاده حداقل یکبار از کارت سوخت بمنظور صحت عملکرد آن در جایگاه‌های عرضه سوخت سیستان و بلوچستان از اجرایی شدن مرحله اول استفاده از کارت سوخت در سراسر کشور از ۲۰ مرداد خبر داد.

با هدف مقابله با قاچاق سوخت و با تصویب شورای تامین استان، طرح کدینگ کارت‌ها سوخت از ۹ خرداد ۹۸ در سیستان و بلوچستان در تمامی جایگاه‌های سوخت استان اجرا شد و بر اساس آن کارت‌های مهاجر از سایر استان‌ها نمی‌توانند در این استان سوخت گیری کنند.

انتهای پیام/گ

خارج شدن کارت سوخت مهاجر در زاهدان از طرح کدینگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.