سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد به عتبات عالیات

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور گفت: در مجموعه کمیته امداد فعالیت‌های مختلف فرهنگی صورت می‌گیرد. نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر به عتبات اعزام شده و در سال گذشته ۴۲ هزار نفر از مددجویان به اربعین اعزام شده‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احمدیان معاون فرهنگی کمیته امداد کشور دیروز در آیین افتتاحیه سومین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: در مجموعه کمیته امداد فعالیت‌های مختلف فرهنگی صورت می‌گیرد. نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر به عتبات اعزام شده و در سال گذشته ۴۲ هزار نفر از مددجویان به اربعین اعزام شده‌اند.

او تصریح کرد: در رقابت‌های قرآنی استانی نزدیک به ۴۲۱۴ نفر شرکت کردند که از این تعداد بیش از ۴۰۰ نفر به صورت منتخب در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور در ادامه پیام آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه استان اصفهان برای شرکت کنندگان در این رقابت‌ها قرائت کرد.

در این پیام آمده است: برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم کمیته امداد امام خمینی (ره) در اصفهان را گرامی داشته و ضمن تشکر از همه عزیزان ۲ نکته را به شرکت کنندگان در این رقابت‌ها عرض می‌کنم:

نخست، برپایی این همایش‌ها که مایه افزایش آگاهی و دانایی‌ها از تعالیم قرآن کریم است مقدمه‌ای برای عمل است و از این رو ملاک توفیق نهایی شما آن است که خود را به قرآن و تعالیم سازنده آن عرضه کنید و بنگرید که چه میزان به تعالیم قرآن نزدیک شده اید.

دوم، عمل شایسته مبتنی بر باور و عمل نیکو است و باید بیشتر بر آیات قرآن کریم توجه کنیم تا باور‌های عمیق‌تری نسب به قرآن پیدا کنیم تا در نتیجه عمل و اقدام بیشتری از این کتاب داشته باشیم.

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح سومین دوره مسابقات قرآن کریم کمیته امداد امام خمینی (ره)

برچسب ها: کمیته امداد ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.