مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:اصفهان، میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در مهرماه است و نفرات برتر مرحله استانی با عبور از مسابقات مقدماتی کشوری در شهر قم به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اعلام برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف ویژه بزرگسالان (بالای ۱۶ سال) در اصفهان اظهار داشت: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان با هدف نشر معارف اهل بیت و حضور بیشتر قرآن کریم در زندگی مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مسابقات امسال با تقسیم بندی شهرستان‌ها به گروه «الف» که شامل ۱۸ شهرستان و گروه «ب» که شامل چها رشهرستان می‌شود، در دو روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ تیر ماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم و اذان و دعا خوانی برگزار خواهد شد و دراین مسابقات ۵۲۳ نفر از منتخبین قرآنی از شهرستان‌های استان اصفهان به رقابت خواهند پرداخت.

وی ابراز داشت: اصفهان، میزبان مرحله کشوری مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در مهرماه است و نفرات برتر مرحله استانی با عبور از مسابقات مقدماتی کشوری در شهر قم به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

صادقی تصریح کرد: ۲۸ داور استانی و کشوری (از تهران، اصفهان، کاشان و زرین شهر) در این مسابقات به قضاوت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/م

 

رقابت ۵۲۳ نخبه قرآنی در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در اصفهان

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.