سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت پایدار تنها با مشارکت و همراهی همه مردم محقق می‌شود

رئیس دادگستری شهرستان منوجان گفت: پیشگیری از وقوع جرم در دستورکار قوه قضائیه قرار دارد و امنیت پایدار تنها با مشارکت و همراهی همه مردم محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سامان افشار منش رئیس دادگستری شهرستان منوجان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری منوجان گفت: مسئولان و دست اندرکارن متولی امر نیز باید اقدامات لازم را در زمینه کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی بعمل آورند.

این مقام قضائی فرهنگ‌سازی را بهترین راهکاربرای کاهش معضلات درسطح شهرستان دانست و افزود: نهاد‌های فرهنگی بایستی بیش از پیش در راستای نهادینه نمودن فرهنگ در زمینه‌های مختلف اقدام کنند.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری منوجان گفت: یکی از راه‌های مقابله با سرقت، وجود ساز و کاری مناسب جهت برهم زدن بازار‌های اموال مسروقه است.

افشارمنش افزود: همچنین تمرکز در حوزه آموزش و ارتقا آگاهی‌های عمومی و در کنار آن برنامه ریزی دقیق، منسجم و سازمان یافته جهت مقابله با سرقت اهمیت قابل توجهی دارد، به علاوه باید سعی شود با انجام اقدامات پیشگیرانه وضعی و خصوصا کاهش یا از بین بردن موقعیت‌های ماقبل بزهکاری برای کنترل و یا کاهش سرقت اقدام کرد.

انتهای پیام/ی

جلوگیری از بزهکاری برای کاهش سرقت در جامعه

برچسب ها: دادگاه ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.