سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز روستا‌های گردشگری اردبیل به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: روستا‌های استان اردبیل با هدف توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های ارتباطات به اینترنت پرسرعت و نسل چهارم ارتقا می‌یابند و اولویت با روستا‌های هدف گردشگری می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه ارتقا نسل سایت تلفن همراه روستای گردشگری ایلانجوق استان اردبیل با بیان اینکه در تلاش هستیم تمامی روستا‌های گردشگری استان اردبیل را به اینترنت پرسرعت و نسل چهارم تجهیز کنیم گفت: تمامی روستا‌های استان اردبیل به‌ویژه روستا‌های هدف گردشگری با هدف رفع محدودیت‌ها و توسعه زیرساخت‌های ارتباطات به اینترنت پرسرعت و نسل چهارم تجهیز می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت در ۳۵ روستای شهرستان نیر ایجاد شده است افزود:در شهرستان نیر ۱۰۰ روستای دارای ارتباط تلفن ثابت و ۷۹ روستا دارای خدمات تلفن همراه و ۳۵ روستا دارای اینترنت پرسرعت نسل چهارم هستند که تلاش می‌کنیم بقیه روستا‌ها را نیز به اینترنت پرسرعت و نسل چهارم ارتقا دهیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اولویت ارتقای زیرساخت‌های ارتباطات در روستا‌های استان اردبیل را با روستا‌های گردشگری دانست و تصریح کرد: تا پایان امسال ۴۴ روستا شهرستان نیر به این مجموع روستا‌های دارای اینترنت پرسرعت نسل چهارم اضافه می‌شوند و در مجموع ۷۹ روستای این شهرستان دارای اینترنت پرسرعت خواهد بود.

رزمی از اختصاص بیش از ۷ میلیارد تومان پروژه‌های ارتقای سطح زیرساخت‌های ارتباطات روستا‌های شهرستان نیر خبر داد و بیان کرد: تاکنون بیش از ۷ میلیارد تومان برای ارتقای سطح زیرساخت‌های ارتباطات در روستا‌های شهرستان نیر و ایجاد اینترنت پرسرعت و نسل چهارم در روستا‌های گردشگری این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با ارتقای سطح اینترنت در روستا‌ها اشتغالزایی بیشتری ایجاد می‌کنیم اظهار کرد: هدف از تجهیز روستا‌ها به اینترنت پرسرعت، خدمت‌رسانی در زمینه‌های مختلف آموزشی، پزشکی، رونق اقتصادی و کسب و کار و رفاه روستاییان است.

انتهای پیام/ح

ایجاد زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت در ۳۵ روستای شهرستان نیر

برچسب ها: ارتباطات ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.