سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانداری تربت حیدریه پذیرای سرمایه گذران و تولیدکنندگان

فرماندار تربت حیدریه گفت: برای رفع موانع تولید و اشتغالزایی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و فرمانداری تربت حیدریه پذیرای سرمایه گذران و تولیدکنندگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در حاشیه بازید از واحد‌های تولیدی تربت حیدریه گفت: برای رفع موانع تولید و اشتغالزایی مناسب و اصولی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌شود و فرمانداری تربت حیدریه نیز همواره پذیرای سرمایه گذران و تولیدکنندگان است.

او ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را وارد دیوانسالاری پیچیده اداری نکنند بلکه با در نظر گرفتن ضوابط قانونی، از سرمایه گذاران حمایت کنند تا با احیا و راه اندازی واحد‌های تولیدی علاوه بر کاهش نرخ بیکاری، شاهد بهبود فضای کسب و کار در تربت حیدریه باشیم.

فرماندار تربت حیدریه با انتقاد از همکاری نکردن برخی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، گفت: تعامل و همراهی بیش از پیش همه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با هدف رفع مشکلات فراروی، لازم و ضروری است.

رستمی با اشاره  بر لزوم عملیاتی کردن مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان، افزود: نتیجه عملی و اثر بخشی مصوبات این کارگروه باید به منظور رفع مشکلات تولید کنندگان باشد و تنها نباید به برگزاری جلسات اکتفا کرد.

انتهای پیام//ف.س
 

دستگاه‌های اجرایی،  تولیدکنندگان را وارد دیوانسالاری پیچیده اداری نکنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.