سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز شنبه ۵ مرداد ماه ۹۸

مرگ تلخ مسافر تبریزی در آب‌های ساحلی بابلسر/ یک زخمی در تصادف پراید و موتورسیکلت

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۵ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز شنبه ۵ مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ساعت ۷ صبح روز شنبه ۵ مرداد ماه امسال قبل از آغاز طرح‌های دریا چهار نفر اهل تبریز وارد آب‌های پارکینگ صفر ساحل بابلسر شدند که از این تعداد ۳ نفر نجات یافته و یک تن غرق شد.

وی افزود: به دلیل طوفانی بودن دریا نمی‌توانیم وارد آب شویم منتظر آرام شدن دریا هستیم تا عملیات جست وجو را آغاز کنیم.

کریمیان گفت: همچنین از آغاز طرح‌های دریا تا روز گذشته یعنی ۶۶ روز گذشته ۶۷۲ نفر از خطر غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۵۴۸ نفر مرد و ۱۷۴ زن  هستند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: بیشترین دلیل غرقی امسال در دریای مازندران همکاری نکردن و عدم توجه به هشدار‌ها و توصیه‌ها و شنا در خارج از ساعات کاری منجیان است.

یک زخمی در تصادف پراید و موتورسیکلت

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: در یک تماس تلفنی مردمی  با سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف پراید با موتور سیکلت  در جاده گنج افروز بخش بابلکنار روستای شیرداکلا ولایت ۱۵ گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل کارشناسان پایگاه سیدکلا به محل اعزام شدند.

غلام نیا روشن با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند، گفت: زخمی حادثه مرد ۲۶ ساله بود که پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد.

کشف ۵ کیلوتریاک از ۲ عامل افیونی درمیاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی ۲ عامل افیونی در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی همه جانبه، موفق به شناسایی این ۲ قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را حین حمل و جابجایی مواد مخدر با یک خودروی سواری دستگیر و در بازرسی از آنان ۵ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

نوجوان ۱۱ ساله تهرانی در رودخانه غرق شد

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در یکی از رودخانه‌های این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی دوهزار به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که در منطقه تفریحی روستای بالا اشتوج به وقوع پیوست، نوجوان ۱۱ ساله اهل تهران به دلایل نامعلومی به داخل رودخانه سقوط کرد و جان باخت.

سرهنگ شاه نظری با بیان اینکه با حضور عوامل امداد و نجات جسد نامبرده کشف شد، گفت: علت دقیق وقوع این حادثه در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن به گردشگران و مسافران، توصیه کرد: از شنا در مناطق دوردست دریا، رودخانه‌ها و آب بندان‌ها که معمولا فاقد ناجیان غریق بوده و از امکانات گردشگری و ایمنی مناسب برخوردار نیستند، خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.