سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید حدود ۱۸۰ هزار تن گندم در استان مرکزی

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از خرید حدود ۱۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان خبرداد.

حسنی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از افزایش ۲۰ درصدی خرید گندم در استان در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۱۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری و در سیلو‌ها ذخیره سازی شده است.

حسنی مصرف ماهیانه آرد استان را حدود ۶ تا ۷ کیلو گرم ذکر کرد و افزود: خرید گندم به صورت روزانه انجام می‌شود و وجه آن بر اساس لیست ثبت در سامانه و بر اساس مشخصه گندم توسط دولت و بصورت متمرکز کشوری پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: سال‌های گذشته به دلیل محدودیت ذخیره مکانیزه گندم حدود ۴۰ هزار تن گندم در استان مرکزی ذخیره سازی می‌شد، اما امروز به کمک بخش خصوصی ذخیره سازی در استان به ۷۰۰ هزار تن رسیده است.

۳۳ مرکز خرید گندم در استان مرکزی کار خرید را انجام می‌دهند

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی بیان کرد: ۳۳ مرکز خرید گندم در استان مرکزی کار خرید را انجام می‌دهند و پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۳۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شود.

وی تصریح کرد: دولت قیمت خرید گندم را کیلویی ۱۷۰۰ تومان با افت یک و چهار دهم درصد اعلام کرده و قیمت دانه‌هایی روغنی هم کیلویی ۳۵۰۰ تومان اعلام شده است که پیش بینی می‌شود بیش از ۱۷۰۰ تن دانه روغنی در استان خریداری شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.