سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن هر تحریمی را علیه ملت ایران بکار بست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : امروز دشمن هر تحریمی را که خواسته علیه ملت ایران بکار بسته، ولی جانانه مقاومت کرده ایم و با وجود این تحریم‌ها همچنان در منطقه نقش آفرین هستیم.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : در سالروز عملیات مرصاد دلاورمردی‌های تمام کسانی که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و از این مرز و بوم دفاع کردند را ارج می‌نهیم.

وی با بیان اینکه شرایط این عملیات بی شباهت به شرایط امروز کشور نیست، گفت : در این عملیات دشمن احساس می‌کرد که مردم و نظام اسلامی از روی عجز و ناتوانی وارد مذاکرات آتش بس و قطعنامه ۵۹۸ شده از این رو از جبهه جنوب و غرب وارد کشور شد، اما با میدان آمدن مردم نیرو‌های بعثی به پشت مرز‌ها رانده شدند و در غرب کشور نیز عملیات مرصاد دشمن را ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: پس از توافق برجام نیز دشمن احساس کرد که می‌تواند یکسری حرکت‌هایی را آغاز کند و نمی‌دانست که هرگاه مردم ایران مورد تهدید قرار بگیرند مسنجم‌تر عمل خواهند کرد.

وی یادآوری کرد : از این رو از تنگنای کنونی نیز به مانند عملیات مرصاد عبور خواهیم کرد و دشمن را ناامید می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مشارکت و افزایش نشاط اجتماعی محور کار در حوزه آسیب‌های اجتماعی است تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد بهترین جایگاه برای مشارکت اجتماعی هستند که باید بر تقویت و گسترش آن‌ها اهتمام داشت.

الهی تبار اظهار داشت: لازم است که نگاه مدیران و دستگاه‌ها به سازمان‌های مردم نهاد حامیانه باشد و نباید به عنوان رقیب پنداشته شوند.

وی با بیان اینکه مسائل اجتماعی یک شبه به وجود نیامده که یک شبه هم از بین برود، گفت: مساله مربوط به تغییر رفتارهاست و این مهم نیز تنها با برخورد‌های ضربتی چاره نمی‌شود.

وی تصریح کرد: مشارکت و نشاط اجتماعی محور کار است و حضور همه اقشار را می‌طلبد چرا که کسی نمیتواند خود را از گزند آسیب‌های اجتماعی مصون بداند.

وی مهمترین تاکید در حوزه آسیب‌های اجتماعی را توانمندسازی خانواده‌ها دانست و گفت: در عرصه جامعه نیز این خواص و بزرگان هستند که می‌توانند اثرگذار باشند.

الهی تبار برخورد عالمانه با مسائل اجتماعی را یک ضرورت دانست و افزود: امروز این نگاه در حوزه تصمیم سازی و تصمیم گیری مسائل اجتماعی حاکم شده و عنایت ویژه رهبری، نگاه برنامه ششم و اهتمام دولت به ساختار حوزه اجتماعی وجود دارد.

وی گفت: در ۲ سال گذشته در جمع آوری معتادان متجاهر مشکلی وجود نداشته و در محلات آلوده نیز سازمان‌ها و نهاد‌های مختلفی حضور یافته اند که از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد هم استفاده شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه طلاق شاهد توقف و کاهش نرخ آن در استان بوده ایم و کانون‌های بحرانی نیز پس از شناسایی، اعتبار و برنامه خاصی دریافت کرده اند.

وی توضیح داد : در این مدت ساماندهی و مهندسی مطلوبی در حوزه اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی در استان شکل گرفت که عامل اصلی این مهندسی توانمند شدن خانواده‌ها و صیانت از خانواده است.

 

 

انتهای پیام/د

سالروز عملیات مرصاد دلاورمردی‌های تمام کسانی که جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.