سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۱۵ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان

معاون آمار وفناوری اطلاعات دادگستریخراسان جنوبی از ایجاد ۱۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان خبر داد.

اسماعیلی معاون آمار وفناوری اطلاعات دادگستری استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: هدف از راه اندازی دفاتر تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات قضائی، کاهش مراجعات مردمی به دادگستری‌ها و ضرورت دسترسی به اسناد الکترونیک از پرونده ها‌ی قضائی و حذف فیزیکی اوراق است.

او با اشاره اینکه تعداد دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تا پایان شهریور ماه به ۲۲ دفتر خواهد رسید افزود: اساس و مبنای راه اندازی این دفاتر سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است که مقام معظم رهبری آن را ابلاغ فرموده اند.

اسماعیلی با بیان اینکه توجه به مراجعین و رسیدگی به مشکلات آن‌ها، موجب استقبال بیشتر مردم از این دفاتر خواهد شد اظهار کرد: افزایش و یا کاهش تعداد دادخواست‌های ثبت شده در ماه، بر مبنای فعالیت این دفاتر است.

اسماعیلی ادامه داد: علاوه بر این که در کلیه حوزه‌های قضائی دفاتر خدمات الکترونیک در استان دایر می‌باشد؛ در بخش‌های پراکنده استان سعی شده تا امکان دسترسی مردم به خدمات قضائی ممکن گردد.

معاون آمار وفناوری اطلاعات دادگستری استان در ادامه گفت: دفاتر خدمات قضائی در بخش‌های مود، آرین شهر، زهان، اِرسک و دیهوک راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام / ط آ

راه اندازی دفتر خدمات الکترونیک قضایی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.