سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست زیرگروه توسعه صادرات غیرنفتی برگزار شد

نشست زیرگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نشست زیرگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه، با حضور رییس سازمان صمت رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی و سایر اعضاء کارگروه در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی برگزار شد

موضوع نشست؛ بررسی راه‌کار‌ها و روش‌های دریافت تونه خدمات و دیماند در مبادلات تجاری و خدمات بازارچه‌های مرزی بود که در این خصوص مباحث متنوعی ارایه و پیشنهاد‌ها و سازوکار‌هایی برای بهبود وضعیت بازارچه‌ها، به‌ویژه بازارچه مرزی پرویز خان، هزینه دیماند و ... ارایه شد.

دارابی؛ رییس سازمان صمت استان در این خصوص تأکید نمود که مبنای تصمیم‌گیری‌ها باید بر اساس اهداف کارگروه توسعه صادرات باشد.

دارابی همچنین گفت: هزینه دیماند بر مبنای سال گذشته و پس از استعلام از سایر استان‌ها باشد.

رییس سازمان صمت گفت: افزایش تونه‌ها در صورتی معقول و منطقی خواهد بود که بخش کارگری می‌بایستی تقویت‌شده و امکانات مناسبی برای آن‌ها فراهم شود.

وی مباحث رفاهی، تغییر اوضاع کارگران و منتفع شدن تمام اضلاع مبادلات تجاری را مهم ارزیابی و تأکید نمود که حتماً می‌بایستی تمهیدات لازم برای رفاه کارگران و بهره‌برداران این قشر از افزایش تعرفه‌ها اندیشیده شود.

 در این جلسه مباحث ذیل مطرح شد: نامه سازمان همیاری شهرداری‌ها در خصوص درخواست افزایش تعرفه‌های فعلی درخواست سازمان همیاری شهرداری مبنی بر واگذاری عرضه نفت و گاز در مرز‌های تجاری درخواست سازمان همیاری شهرداری برای احداث ۱۰ دستگاه کانکس ایجاد سکوی صادراتی محصولات آبزی در منطقه ویژه اقتصادی درخواست ایجاد رستوران در مرز سومار درخواست ایجاد رستوران در مرز شیخ صله استقرار دستگاه آتش‌نشانی در مرز سومار ایجاد جایگاه عرضه یخ در مرز سومار ایجاد سکوی ضدعفونی در مرز پرویز خان .

 

 

انتهای پیام/د

افزایش تونه‌ها در صورتی معقول و منطقی

 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.