سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتبال ۲۶ مرداد آغاز نمی‌شود/ پیام سازمان لیگ به باشگاه‌ها

درحالیکه از صبح امروز (شنبه) خبری منتشر شد که لیگ برتر از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود، اما این خبر تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی قرار بود لیگ برتر فوتبال ایران از ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ آغاز شود که چندی پیش فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کردند تا شرایط ورزشگاه‌ها و بلیت فروشی به آمادگی کامل نرسند، لیگ نوزدهم برگزار نخواهد شد.

بر همین اساس از صبح امروز (شنبه) خبری منتشر شد که لیگ برتر از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود، اما این خبر تکذیب شد. یکی از مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اینکه لیگ برتر از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود کذب است و درست نیست. تا زمانیکه ۶ - ۷ ورزشگاه به طور کامل آماده نشوند، لیگ برگزار نخواهد شد و باشگاه‌ها و ... درحال تلاش هستند تا این اتفاق رخ دهد.

او افزود: اگر حداقل ورزشگاه‌ها برای برگزاری لیگ آماده شود، مشکلی نیست و دیگر باشگاه‌ها که ورزشگاه هایشان آماده نشده باید در استان مجاورو بدون حضور تماشاگران شان به میدان بروند. ۶ - ۷ تیم به شدت درحال تلاش هستتند تا ورزشگاه شان را تکمیل کنند.

از سویی دیگر گفته می‌شود به باشگاه‌ها اعلام شده که لیگ برتر از اوایل شهریور برگزار می‌شود و پس از یک هفته، اردوی تیم ملی ایران با هدایت مارک ویلموتس آغاز خواهد شد تا آماده رویارویی با هنگ کنگ شوند. تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ‌کنگ و کامبوج همگروه شد و در نخستین بازی باید ۱۹ شهریور به مصاف هنگ‌کنگ بروند.

همچنین یوز‌های ایرانی که قرار است در دوحه قطر اردویی را برگزار کنند، ۱۴ شهریور به مصاف بنگلادش می‌روند.

به هرحال مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده هنوز زمان برگزاری لیگ برتر مشخص نیست و به زودی به طور رسمی اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال برگزار شد

گاف بزرگ رئیس فدراسیون فوتبال

محمودزاده: جذب بازیکن خارجی با تشکیل کارگروه بازیکنان در سیکل منظم تری قرار می‌گیرد/ ثبت قرارداد بازیکن ایرانی هم به تسویه بدهی نیاز دارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران و لیگ برتر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.