سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس کرمانشاه استخدام می‌کند

رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از آغاز مرحله جدید نام نویسی برای جذب و استخدام در پلیس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شریف روانبخش رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : با توجه به سهمیه جذب و استخدامی که از سوی مرکز گزینش ناجا به کرمانشاه داده شده مرحله دوم استخدامی در مقطع درجه داری آقایان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی گفت : افرادی که متولد اول فروردین ۱۳۷۴ به بعد و دارای مدرک تحصیلی دیپلم در همه رشته‌ها و با حداقل معدل کل ۱۲ هستند، می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

روانبخش تاکید کرد: افرادی که در مراحل قبلی استخدامی ناجا ثبت نام و به دلایلی مانند مشکلات پزشکی، تست‌های جسمانی و یا هر دلیل دیگری شرایط گزینشی لازم را کسب نکرده اند مجاز به ثبت نام نیستند.

رئیس گزینش فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: افرادی که شرایط لازم را دارند می‌توانند با در دست داشتن ۶ قطعه عکس سه در چهار تمام رخ و با زمینه سفید، کپی مدرک دیپلم، کپی شناسنامه و کارت ملی و روشن بودن وضعیت نظام وظیفه (به شرط نداشتن غیبت) به دفتر گزینش انتظامی استان واقع در فرهنگیان فاز ۲، ایستگاه اول، کوچه ۱۰۰ مراجعه و ثبت نام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

دریافت سهمیه جذب و استخدامی از سوی مرکز گزینش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سیروس
۱۱:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
باسلام من متولدآذر۷۰هستم آیاراهی داره ک‌منم ثبت نام کنم