سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در مازندران برگزار می‌شود

با اعلام سرپرست تیم ملی وزنه برداری، ادامه اردوی ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی تایلند در مازندران برگزار می‌شود.

مسعود قاسمی سرپرست تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از روز یکشنبه هفته آینده اردویی ۳ هفته‌ای را در شهرستان نور استان مازندران برگزار می‌کنیم و به احتمال فراوان رکوردگیری از ملی‌پوشان حاضر در اردو نیز در نور انجام می‌شود هر چند که تصمیم نهایی را کادر فنی تیم ملی باید بگیرد.

قاسمی درباره تعداد ملی‌پوشان حاضر در این اردو خاطر نشان کرد: با توجه به غیبت ۲ تن از وزنه برداران، با ۱۴  ملی‌پوش راهی مازندران می‌شویم.

لازم به ذکر است که تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که از ۲۸ شهریور تا ۵ مهر در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران از تاریخ ۱۰ خرداد تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز کردند و در این مدت، کیانوش رستمی همچنان به جمع ملی پوشان اضافه نشده است. سهراب مرادی نیز با توجه به مصدومیتی که از ناحیه کتف برایش پیش آمده، به زودی برای درمان راهی کشور آلمان خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

خورشیدی فر: کتف مرادی زمانی در رفت که تمرین تیم ملی تعطیل شده بود

مرادی در آستانه از دست دادن بازی‌های جهانی/ کسب سهمیه المپیک به تعویق افتاد

مرادی: ۷۰ روز طلایی را از دست دادیم/ وزارت ورزش به اردو‌ها و اعزام وزنه برداران توجه داشته باشد


انتهای پیام/

اردوی تیم ملی  وزنه بردرای در مازنداران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.