سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۹۰ سارق و معتاد متجاهر در یک روز

مأموران انتظامی، در عملیاتی ضربتی در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان ساری موفق به دستگیری ۲۰ سارقان حرفه‌ای و ۷۰ نفر از عاملان افیونی و معتادان متجاهر شدند.

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

سرهنگ صفرپور، گفت: در اجرای این طرح، مأموران با هماهنگی مرجع قضائی، در عملیاتی ضربتی در یکی از مناطق آلوده و جرم خیزاین شهرستان موفق به دستگیری ۲۰ سارقان حرفه‌ای و ۷۰ نفر از عاملان افیونی و معتادان متجاهر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: در بازرسی از محل اختفای متهمان ۴ دستگاه اره برقی، ۱۰ دستگاه لوازم و تجهیزات کشاورزی، ۵ دستگاه ابزار و ادوات صنعتی، ۲۰۰ متر کابل برق، ۲ دستگاه پخش خودرو، ۴ قبضه سلاح شکاری و ۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح و کشف ۴ میلیارد ریالی اموال مسروقه از متهمان، گفت: توقیف ۲۳ خودرو و ۶۰ موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات پلیس در اجرای این طرح بوده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/آ


۹۰ سارقان حرفه‌ای و معتادان متجاهر در ساری دستگیر شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.