سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی پلیس برای تامین امنیت زوار اربعین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین در صورت بازگشایی مرز خسروی خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سردار علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: کرمانشاه از دیرباز محل عبور و تردد زائران عتبات عالیات و کربلای معلا بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: طی سال‌های اخیر نیز با راه‌اندازی مراسم پیاده‌روی اربعین و حضور حداقل ۲ میلیون نفری مردم کشورمان در این مراسم معنوی و باشکوه، بحث امنیت آن‌ها مسأله بسیار مهمی است که بخش عمده‌ای از آن برعهده پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این سال‌ها با اینکه ترددی از کرمانشاه به کربلای معلی انجام نشده، اما مجموعه انتظامی استان در کنار همکاران خود در استان‌های ایلام و خوزستان کاملا پای کار بوده و با اعزام نیروی کمکی به امنیت زائران کمک کرده است.

جاویدان همچنین با اشاره به جدی بودن بحث بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران در مراسم اربعین امسال، گفت: این آمادگی به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی از سوی پلیس کرمانشاه در راستای تامین امنیت کامل زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وجود دارد.

وی گفت: همچنین پلیس برای کار‌های مربوط به صدور گذرنامه در سریع‌ترین زمان ممکن آمادگی دارد و زیرساخت‌های این کار نیز فراهم شده است.

جاویدان در پایان خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) را توفیق بزرگی برای پلیس و توشه گران‌بهایی برای تک‌تک کارکنان انتظامی استان دانست و گفت: خدمتگذاری به این عزیزان افتخار بزرگی است که نصیب من و همکاران ما شده است.

انتهای  پیام/ز

 

بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران در مراسم اربعین امسال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.