سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رییس جمهور از طرح جاده کلاچای-قزوین بازدید کرد

معاون رییس جمهوری با بازدید از طرح جاده کلاچای-قزوین از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور در بازدید از طرح در درست ساخت جاده کلاچای - رحیم آباد - قزوین در محدوده سد پلرود رحیم آباد رودسر گفت : با موافقت سازمان حفاظت محیط زیست عملیات اجرایی این جاده سریعتر اجرا می شود. 

وی با اشاره به اینکه کوتاه شدن زمان سفر و مسافت بین شرق گیلان و قزوین از مزیتهای این جاده است افزود: علت توقف ساخت این جاده برخی مشکلات زیست محیطی بود که برای این مسیر تعریف شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با هماهنگی رییس سازمان حفاظت محیط زیست و بازدید مسئولان این سازمان از این جاده ، تایید شد که این جاده مشکل زیست محیطی ندارد و قرار شد برخی قطعات آن اصلاح و بازسازی انجام شود و حداکثر تا 2ماه آینده سازمان حفاظت محیط زیست همه نظرات زیست محیطی را اعلام کند.

نوبخت گفت: احداث آن قسمت از جاده که در محدوده گیلان است و نیاز به مجوز ندارد را با تزریق اعتبارات مناسب با سرعت احداث کنیم.
وی در خصوص روند ساخت سد پلرود هم گفت: با توجه به سابقه این سد اگر مسوولان و پیمانکار ساخت این سد تعهد دهند که تا سال آینده آن را آماده بهره برداری کنند دولت خودش را موظف می داند با توجه به اولویتی که این پروژه دارد برای آن اعتبار تخصیص دهد تا در سال آینده شاهد بهره برداری از این سد باشیم.

انتهای ‌پیام/اص

بازدید معاون رییس جمهور از جاده کلاچای-قزوین

برچسب ها: هیات دولت ، نوبخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.