سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت به مردم بزرگترین معروف است

استاندار ایلام گفت: خدمت به مردم بزرگترین معروف و مبارزه با کم کاری و بی توجهی به خواسته مردم بزرگترین منکراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد امر به معروف استان ایلام گفت: تلاش مسئولان در حوزه کاری خود برای ارتقای کیفی زندگی مردم، پاسخ به مطالبات آنان و گوش دادن به درد نیازمندان جامعه بزرگترین معروف است.

وی ادامه داد: اگر معروف را شناخته شده و پسندیده بدانیم آن چه مردم ولایت مدار استان ایلام در راستای تعالی جامعه شناخته شده و پسندیده می‌دانند معروف است و ما مسئولان موظف برآن هستیم که در گسترش معروف در جامعه نهایت تلاش را داشته باشیم.

سلیمانی دشتکی اجرای میز‌های خدمت و حضور مدیران در این میز‌ها و کیفی‌سازی آن وهمچنین پاسخ به مطالبات مردم به دور از تشریفات زائد را امر معروفی نام برد و بیان کرد: مدیری در استان ایلام به خدمت به مردم و با مردم بودن معتقد نباشند عمل منکر را انجام داده است.

 وی افزود: اسلام به امر به معروف و نهی از منکر عنایت زیادی دارد ، زیرا انجام همه واجبات و ترک همه محرمات به انجام این دو وظیفه الهی است و باید گفت حیات دین و قوام آن به حیات این دو واجب بستگی دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، خدمت به مردم است اظهار کرد: تبلیغ فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی برای آحاد جامعه و تبلغ و اجرای فرائض امر به معروف محصون کننده جامعه از رزائل است که توصیه بر آن است که مدیران استان به آن اهتمام ورزند.

انتهای پیام/ ن  

حیات دین به امر به معروف و نهی از منکر بستگی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.