سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور روادید روسیه برای بازرگانان اصفهانی در کمتر از یک ساعت

سرکنسول روسیه در اصفهان هم از صدور روادید روسیه کمتر از یک ساعت برای بازرگانان اصفهان خبر داد و گفت:لازمه صدور این روادید ارسال دعوت نامه شرکت روسی برای شرکت های اصفهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رستم ژیگانشین رییس نمایندگی بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران در دیدار با رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان یکی از مراکز توانمند و با پتانسیل بالا برای ارتباط تجاری با این کشور محسوب می‌شو د که می‌توانند در توسعه روابط تجاری بین بازرگانان ایرانی و روسیه تاثیرگذار باشد.

او از پیگیری موانع ارتباطی بین شرکت‌های روسی با استان اصفهان خبر داد وافزود: بازرگانان و صنعتگران اصفهانی می‌توانند از ظرفیت این دفتر نمایندگی برای ارتباط با شرکت‌های روسی استفاده کنند.

سرکنسول روسیه در اصفهان هم در این دیدار از صدور روادید روسیه کمتر از یک ساعت برای بازرگانان اصفهان خبر داد و گفت:لازمه صدور این روادید ارسال دعوت نامه شرکت روسی برای شرکت‌های اصفهانی است.

بوریس بورمیستروف افزود: موارد خاص صدور روادید برای بازرگانان اصفهان هم از طریق سرکنسول گری روسیه در اصفهان قابل اجرا است.

در این دیدار همچنین رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هیات تجاری استان اصفهان اواخر مرداد همزمان با آیین گرامیداشت بیستمین سال خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ با هدف تقویت روابط اقتصادی این دو شهر به روسیه اعزام می‌شوند.

مسعود گلشیرازی افزود: اصفهان و سن پترزبورگ دو شهر صنعتی و اقتصادی هستند، که می‌توانند نقش موثری در افزایش تبادلات تجاری دو کشور ایران و رسیه داشته باشند.

گلشیرازی خواستار افزایش روابط اقتصادی و سرمایه گذاری شرکت‌های روسیه با استان اصفهان در بخش آهن وفولاد، تولید دارو، ساخت اتوبوس و کامیون، محصولات کشاورزی و خدمات گردشگری شد و ادامه داد:راه اندازی خط هوایی مستقیم اصفهان با یکی از شهر‌های مسکو و سن پترزبورگ می‌تواند به تقویت این روابط کمک کند.

او تولید محصولات گلخانه‌ای را از مزیت‌های استان اصفهان در روابط اقتصادی با روسیه عنوان کرد و گفت:اصفهان می‌تواند در قالب کشت گلخانه‌ای بخش قابل توجهی از نیاز بازار روسیه را تامین کند.

گلشیرازی به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی اصفهان نیز اشاره کرد وافزود:این شهر می‌تواند یکی از مقصد‌های تفریحی و سرمایه گذاری در صنعت گردشگری شهروندان روسیه باشد.

او تاکید کرد:سند توسعه استان اصفهان بر توسعه صنعت گردشگری است و برنامه جذب گردشگر این شهر در دو سال آینده باید به ۱۵ برابر میزان فعلی افزایش یابد.

۱۹ تا ۲۲ مرداد سالگرد خواهر خواندگی اصفهان و سن پترزبورگ است.

انتهای پیام/م

 

دیدار رییس نمایندگی بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران با رییس اتاق بازرگانی اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.