سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر تولید محتوا و پوشش خبری اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس

در جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس بر تولید محتوا و پوشش خبری اجلاسیه‌های این کنگره تاکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  صد و چهل و یکمین جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با حضور اعضا و ادارت مربوطه برگزار و در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کمیته رسانه و فرهنگی، براطلاع رسانی هر چه بهتر در خصوص برگزاری این کنگره تاکید شد.

فرمانده سپاه روح الله و دبیر کنگره در حاشیه این جلسه  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: انتظارمی رود کمیته اطلاع رسانی فعال‌تر و جدی‌تر عمل کند و پای کار باشد تا در بحث تولید محتوا و پوشش خبری از اجلاسیه‌ها صورت گیرد.

سردار کریمی افزود: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته اطلاع رسانی با صدا و سیما وسایر دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای است باید از ظرفیت این دستگاه‌ها و صدا و سیما برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر برگزاری کنگره در فرصت باقیمانده استفاده شده و برگزاری اجلاسیه‌ها پوشش خبری داده شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۲ اجلاسیه باید دراین استان برگزار شود افزود: تا الان ۴ اجلاسیه برگزارشده و بقیه تا ۹ مهرماه برگزارمی شود و اجلاسیه اصلی ۱۱ مهرماه امسال در استان برگزار خواهد شد. /

انتهای پیام /ج

در جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس بر تولید محتوا و پوشش خبری اجلاسیه‌های این کنگره تاکید شد

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.