سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل استاندارد استان مرکزی؛

حفظ جایگاه تولیدات کیفی وظیفه استاندارد است

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: حفظ جایگاه تولیدات کیفی وظیفه استاندارد است.

مهناز جعفریان مدیر کل استاندارد استان مرکزی در حاشیه جلسه رفع موانع تولید کنندگان عایق رطوبتی در زمینه استاندارد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: حوزه وظایف و قوانین سازمان ملی استاندارد، برای حفظ جایگاه تولیدات کیفی، در صنعت و تولیدات و کسب و حفظ اعتماد عمومی در مصرف کنندگان است.

جعفریان افزود: هدف از برگزاری این جلسه رفع موانع مد نظر مدیران عامل و واحد‌های تولیدی هم در حوزه تولید و ارائه فرآورده‌ها در داخل کشور و هم در حوزه صادرات است برای اینکه تولیدات ما هر روز کیفیت بالاتری را داشته باشند و بتوانند بازار‌های جدید به دست بیاورند.

وی اضافه کرد: افتخار داریم که در خدمت تولید کنندگان شهرستان دلیجان در حوزه عایق‌های رطوبتی باشیم که از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان در سطح کشور می‌توانند محسوب شوند و امیدواریم که فرآورده عایق‌های رطوبتی که قابل اعتماد تولیدی استان مرکزی هست به عنوان یکی از فرآورده‌های خوب صادراتی هم مطرح شود.

جلسه با تولید کنندگان عایق رطوبتیبا هدف رفع موانع در زمینه استاندارد

جلسه مشترک انجمن واحد‌های تولیدی عایق‌های رطوبتی شهرستان دلیجان، با مدیر کل استاندارد استان مرکزی به منظور رفع موانع تولید کنندگان در زمینه استاندارد درسالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه مشترک نمایندگان اعضاء واحد‌های تولیدی عایق‌های رطوبتی شهرستان دلیجان، نظراتشان، پیشنهادات و مشکلاتشان را در حوزه تولید، تامین مواد اولیه، صادرات، شفافیت در حوزه قوانین و مقررات برای واحد‌های تولیدی و بیان کردند و مدیر کل و کارشناسان این اداره کل هم توضیحاتی ارائه کرد.

پرسش و پاسخ، هماهنگی درخصوص ارتقا کیفیت فرآورده‌های تولیداستان وشهرستان، گزارش فعالیت‌های انجام شده، برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت، مقایسه تولیدات شهرستان دلیجان و استان مرکزی و با تولیدات کل کشور، ارائه بسته‌های حمایتی سازمان ملی استاندارد درجهت تسهیل صادرات و رونق تولید داخل از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.


انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.