سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: پرسپولیس در ابتدای بازی خوب نبود/ تاخیر در لیگ به تیم ملی ضربه می زند

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران پس از پیروزی مقابل پرسپولیس، توضیحاتی درباره وضعیت تیمش داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس و صعود به فینال تورنمنت جام شهدا بیان کرد: ابتدا باشگاه به ما پیشنهاد داد که در این مسابقات شرکت کنیم و من هم پذیرفتم. البته ما هم تمرینات را زود شروع کرده بودیم، اما ۱۷ بازیکن جدا شدند و تصمیم گرفتیم تا آینده سایپا را با بازیکنان جوان بسازیم.

او افزود: البته این نکته را باید بگویم که پرسپولیس هم تمریناتش را دیر شروع کرد و در این مسابقه چند بازیکن اصلی اش را در نیمه دوم به زمین آورد. اگر در این مسابقه می‌باختیم، اهمیت آن کمتر بود تا ۳ امتیاز  لیگ را از دست دهیم و خیلی خوب شد که با این تیم بازی کردیم. پرسپولیس در ابتدای بازی خوب نبود، اما بهتر شد و باید بگویم تیم اصلی بسیار قوی‌تر از تیم امروز است.

صادقی ادامه داد: کار سختی در لیگ برتر داریم و امیدوارم این نتایج در لیگ برتر ادامه داشته باشد و بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم. در دفاع قوی بودیم و باید اینچنین بود، زیرا این تیم بازیکنانی دارد که می‌توانند به تنهایی نتیجه بازی را تغییر دهند.

سرمربی سایپا  در پایان در مورد تاخیر در شروع رقابت‌های لیگ برتر گفت: اتفاق خیلی بدی است که دارد رخ می‌دهد، زیرا باشگاه ما طبق برنامه سازمان لیگ برنامه ریزی کرده و نکته مهم این است که با این وجود تیم ملی هم ضربه می‌خورد. مربی‌های بزرگی در لیگ هستند و وقتی این اتفاقات را می‌بینند، چه فکری می‌کنند؟ باید هر چه زودتر برنامه لیگ مشخص شود، زیرا این وضعیت خوب نیست و به فوتبال ایران ضربه می‌زند.


بیشتر بخوانید:

خانه جدید کالدرون در ولنجک/ وضعیت رفیعی و مصلح به کجا رسید؟

روز شلوغ باشگاه پرسپولیس/ ستاره‌ها جدا می‌شوند؟

وضعیت مصدومان پرسپولیس/ دوری ۲۰ روزه سه ستاره


انتهای پیام/

اظهارات ابراهیم صادقی درباره دیدار پرسپولیس مقابل سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.