سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا یک ماه دیگر؛

یک حلقه چاه برای تامین آب شرب دیهوک به بهره برداری می‌رسد

مدیر طرح تامین آب شرب دیهوک گفت: یک حلقه چاه برای تامین آب شرب دیهوک تجهیز شده و آماده بهره برداری است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، نوفرستی، مدیر طرح تامین آب شرب دیهوک گفت: این حلقه چاه به عنوان رزرو حلقه چاه دیهوک تجهیز شده که آماده بهره برداری است.


او افزود: محوطه سازی و نصب علائم مسیر این حلقه چاه در حال انجام است که تا اواسط شهریور انجام می‌شود و به بهره برداری کامل می‌رسد.


نوفرستی با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر از مزایای این طرح بهره مند می‌شوند، گفت: تاکنون اقداماتی شامل برق رسانی، خرید لوله و تجهیزات، اجرای عملیات خط انتقال، ساخت اتاقک و تجهیز آن، احداث حوضچه‌ها و وصل مخزن موجود انجام شده است.


مدیر طرح با بیان اینکه برای این طرح یک میلیارد تومان اعتبار استانی و کشوری در نظر گرفته شده است افزود: تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان از این اعتبار هزینه شده و به ۲۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.


نوفرستی همچنین از پیشرفت ۴۰ درصدی طرح آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خبر داد و گفت: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این طرح اعتبار در نظر گرفته شده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن تاکنون هزینه شده است.


او با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد، افزود: حفر یک حلقه چاه، اجرای خط انتقال به طول ۱۲ و نیم کیلومتر، احداث مخزن تعادلی بین راهی و ایستگاه پمپاژ، اتصالات مربوطه و برق رسانی ازجمله اقداماتی است که تاکنون در این طرح انجام شده است.
انتهای پیام/ب


تامین آب شرب دیهوک

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.