سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در شهرکرد؛

آزمون‌های رقابتی حق ورود به مدارس ابتدایی را ندارند

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون‌های رقابتی تحت هیچ عنوانی حق ورود به مدارس ابتدایی را ندارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در سفر به شهرکرد و در نشست مشترک شورای معاونین و رؤسای ادارات شهرستان‌ها و مناطق استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: استفاده از کتاب‌های کمک درسی و کمک آموزشی در مدارس ابتدایی ممنوع است.

او افزود: آزمون‌های رقابتی تحت هیچ عنوانی حق ورود به مدارس ابتدایی را ندارند و در مدارس ابتدایی اجرای برنامه درسی کفایت می‌کند.

حکیم زاده با بیان اینکه مدرسه محل موفقیت همه دانش آموزان است اضافه کرد: در محیط مدرسه و کلاس درس، خشونت زایی همه جانبه باید تعریف شود و در مدرسه باید احساس تعلق، دیده شدن و مهم بودن دانش آموز برانگیخته شود تا یادگیری صحیح صورت پذیرد.

او با اشاره به نظر سنجی‌های انجام شده در کل کشور از نحوه اجرای روش ارزشیابی کیفی توصیفی ادامه داد: با توجه به وجود چالش‌هایی که در ارزشیابی کیفی توصیفی وجود داشت این شیوه ارزشیابی در حال بازنگری می‌باشد و یکی از اصلاحات پیش بینی شده تلفیق ارزشیابی کیفی توصیفی با طرح شهاب است.

حکیم زاده گفت: گویه «عالی» در ارزشیابی کیفی توصیفی برای دانش آموزانی که هیچ اشتباهی ندارند اضافه خواهد شد که در این صورت اجرای ارزشیابی کیفی توصیفی راحت‌تر می‌شود.

او در پایان ضمن تأکید بر اجرای برنامه‌های مورد انتظار وزارت افزود: برنامه اصلی در مدارس ابتدایی برنامه تدبیر است.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و هیئت همراه جهت حضور در نشست شورای معاونین اداره کل و گردهمایی رؤسای مناطق و شهرستان ها، شرکت در نشست مدیران مدارس ابتدایی استان و حضور در نشست تخصصی حوزه آموزش ابتدایی به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

انتهای پیام/ف

برگزاری آزمون و کتاب‌های کمک درسی در مدارس ابتدایی ممنوع است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.