سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریس: با سالاری در عین رفاقت، رقابت می‌کنم/ برای گلری در تیم ملی تلاش می‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: من و ناصر سالاری مانند ۲ برادری هستیم که ضمن حفظ احترام با یکدیگر رقابت داریم.

محمد دریس سنگربان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایطش اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته تمرینات گروهی را دیرتر شروع کردیم اما تمرینات به خوبی توسط بازیکنان جدید و قدیمی تیم در ۲ نوبت صبح و عصر در اردو انجام می‌شود.

با سالاری در عین رفاقت، رقابت می‌کنم

دریس در مورد رقابت با ناصر سالاری گلر فصل پیش فولاد خوزستان  که به تازگی به جمع برزیلی‌های ایران اضافه شده برای حضور در درون دروازه بیان کرد: برای من فرق نمی‌کند که کدام دروازه بان درون دروازه حضور پیدا کند. مهم موفقیت تیم صنعت نفت است. رقابت من و ناصر سالاری مثل ۲ برادر است.

او افزود: سالاری مثل برادر بزرگتر برای من محسوب می‌شود و به او بسیار احترام می‌گذارم. در کنار این احترام با یکدیگر رقابت داریم و این را باید دانست هر کدام که بازی کند تنها به نتیجه گرفتن تیم صنعت نفت فکر خواهد کرد.

برای گلری در تیم ملی تلاش می‌کنم

گلر تیم صنعت در خصوص حضور در تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: خدارا شکر با کمک کاظم فرهانى مربی دروازبانان، فصل گذشته عمکرد خوبی داشتم. امسال هم با قدرت ادامه می‌دهم تا  نظر مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی را جذب کنم و بتوانم به اردو دعوت شوم.   

اسکوچیچ مربی کار بلدی است

او همچنین در مورد کار کردن با دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: اسکوچیچ مربی کار بلدی است و با ایران آشنایی خوبی دارد. او  تلاش می‌کند تا با کمک بازیکنان بهترین نتیجه را در تیم صنعت به دست آورد.  از هواداران تیممان درخواست دارم مثل همیشه ما را تنها نگذارند تا در نهایت بتوانیم نتیجه خوبی در لیگ نوزدهم به دست آوریم.


بیشتر بخوانید:

سرمربی صنعت نفت آبادان دستیار جدید جذب می‌کند

ناصری: بدون بررسی پیشنهاداتم به صنعت نفت آبادان آمدم

۲ بازیکن از صنعت نفت آبادان جدا شدند


انتهای پیام/

اظهارات دریس سنگربان تیم صنعت نفت آبادان در خصوص آخرین وضعیتش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.