بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: عشق به تیم صنعت نفت آبادان مرا از مذاکره با سایر تیم‌های لیگ برتری منع کرد.

حسین بغلانی کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان پس از تمدید قراردادش با برزیلی‌های ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: مذاکرات من با تیم صنعت نفت برای تمدید قرارداد با کش و قوس همراه شد و کمی طولانی پیش رفت.

بغلانی: با صنعت نفت آبادان سفید امضا کردم/ قطعا در کسب سهمیه آسیایی موفق می‌شویم

عشق به صنعت نفت، مرا از مذاکره با تیم‌های دیگر وا داشت

وی افزود: من حدود ۱۵ سال در تیم صنعت نفت آبادان توپ زدم و محصول آکادمی این تیم هستم. شخصا برایم مشکل بود که از آبادان جدا شوم. عشقی که به پیراهن نفت دارم باعث شد تا به هیچ تیمی برای مذاکره فکر نکنم. با خود عهد بستم تا زمانی که توان بازی کردن داشته باشم در صنعت بمانم، جدایی من در آینده به نظر نهایی مدیریت و کادر فنی تیم بر می‌گردد.

با صنعت نفت سفید امضا کردم

بغلانی در خصوص علاقه شخصی اش به هم استانی هایش و تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من با تمام توان برای صنعت نفت مایه می‌گذارم. امروز هم برای تمدید قرارداد با تیمم، به عشق هواداران و فوتبالدوستان سفید امضا کردم.

بخاطر صنعت نفت پیشنهاداتم را رد کردم

او در مورد دریافت پیشنهاداتی از تیم‌های مطرح لیگ برتری عنوان کرد: چندین پیشنهاد به دستم رسید و حتی به دوستان من پیام رساندند تا به میز مذاکره بروم. اما آن‌ها پیغام مذاکره من با صنعت نفت را به گوششان رساندند و همین باعث شد تا در آبادان ماندنی شوم. از همه تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند سپاس گزارم، اما اولویت اول من نفت آبادان بود.

از هواداران صنعت بابت تماس هایشان سپاس گزارم

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان افزود: از مردم آبادان بابت پیگیری و تماس هایشان به من مبنی بر تمدید قراردادم با صنعت نفت متشکرم. امیدوارم بتوانم محبت‌های هواداران را این فصل از لیگ برتر فوتبال جبران کنم و در نهایت بتوانیم صنعت نفت را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

راهیابی به تیم ملی دور از دسترس نیست

او در ادامه در خصوص دعوت به اردوی تیم ملی عنوان کرد: من مانند سایر بازیکنان علاقه‌مند هستم تا در تیم ملی کشورم بازی کنم. راهیابی به اردوی تیم ملی دور از دسترس نیست و در این راستا تمام تلاش خودم را می‌کنم.

قطعا می‌توانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم

وی اظهار کرد: با تیمی که برای لیگ نوزدهم بسته ایم، قطعا می‌توانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوانان و با تجربه است و شخصا به کسب سهمیه امیدوارم.

بغلانی: با صنعت نفت آبادان سفید امضا کردم/ قطعا در کسب سهمیه آسیایی موفق می‌شویم

سراج در کنار مربی بودن، روانشناس خوبی است

بغلانی در مورد تجربه همکاری با بهنام سراج که به تازگی به جمع زرد قناری‌ها اضافه شده است، بیان کرد: در کنار اینکه سراج مربی با دانشی است، برای من فراتر از یک دوست بوده است و همیشه از تجربیاتش بهره بردم. سراج روانشناس خوبی است و در آنالیز بازیکن از لحاظ روحی و روانی تبحر خاصی دارد.

وی افزود: از حضور مجدد سراج در صنعت خوشحالم و امیدوارم موفق باشد. اگر در گذشته تبلیغات در فوتبال مانند امروز دخیل بود قطعا سراج در اروپا توپ می‌زد.

بغلانی در انتها بیان کرد: می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و از هواداران فوتبال آبادان و مردم این شهر و کسانی که پیگیر وضعیت من بودند کمال تشکر دارم و قلبا دوستشان دارم. امیدوارم افق دید همه هواداران فوتبال آبادان به سوی کسب سهمیه آسیایی و رتبه بالای جدول لیگ برتر باشد، چرا که حق این شهر بیشتر از چیزی است که الان به آن دست پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید:

سرمربی صنعت نفت آبادان دستیار جدید جذب می‌کند

ناصری: بدون بررسی پیشنهاداتم به صنعت نفت آبادان آمدم

۲ بازیکن از صنعت نفت آبادان جدا شدند


انتهای پیام/

اظهارات بغلانی بازیکن تیم صنعت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار