سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین جلسه‌ی پیشگیری از وقوع جرم استان در سال ۹۸ برگزار شد

سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) جهت تسهیل در امور مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه‌ها در دادگستری بهره برداری شده است.

علی دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: سامانه سجام (سامانه جامع اطلاعات مردمی) جهت تسهیل در امور مربوط به امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه‌ها در دادگستری بهره برداری شده است.

وی افزود: در این سامانه مردم می‌توانند با توجه به علاقه مندی‌های خود یک شاخه را انتخاب کرده و در صورت دیدن معضلی مرتبط با موضوع در جامعه این مورد را به سامانه اطلاع داده و در چند ثانیه برگشت پاسخ آن‌ها جهت پیگیری را دریافت می‌کنند.
دارینی تصریح کرد: مردم می‌توانند این سامانه را از سایت عدل ایران و سایت سامانه سجام دریافت کنند.

وی ابراز داشت: ۴۰۰ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی تاکنون در این سامانه عضو شده و ۲۵۰ نفر نیز آموزش دیده اند که می‌تواند کمک بزرگی به رفع مشکلات اجتماعی انجام داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان افزود: با سالم سازی مدیران و شفاف سازی و ضعیت موجود و با تکیه بر قدرت مردمی می‌توان مشکلات اجتماعی را کاهش و میزان ورودی پرونده‌ها به دادگستری را کاهش داد.

انتهای پیام / م

۴۰۰ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی تاکنون در سامانه جامع اطلاعات مردمی عضو شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.