سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راهداری اردبیل:

عملیات روکش آسفالت جاده مغان به اردبیل انجام شد

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:عملیات روکش آسفالت ۸ کیلومتر از جاده مغان اردبیل انجام شد.

علی رحمتی،مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل با بیان اینکه برای بالابردن سطح ایمنی جاده روکش آسفالت و لکه گیری در این مسیر انجام شد گفت: تاکنون ۴ کیلومتر روکش آسفالت در این مسیر توسط شرکت آبادان یول انجام شده و ۴ کیلومتر دیگر نیز در محور گرمی کیلومتر ۶۴ انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لکه گیری ۲۰ هزار متر مربع از این مسیر نیز آغاز شده است افزود: برای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری جاده اردبیل -مغان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل ونقل استان اردبیل تصریح کرد: از آنجایی که سطح جاده در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای نقش مهمی دارد راهداران زحمتکش با بکارگیری ماشین آلات و دستگاه‌های سنگین بصورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا رانندگان و مردم از جاده‌ای ایمن و آرام برخوردار باشند.

رحمتی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل خط کشی شده اظهار امیدواری کرد: فرمانداران شهرستان ها با تخصیص به موقع اعتبارات راهداری ، این اداره کل را در اجرای طرح های مختلف و خدمت به مردم شریف بیش از پیش یاری کنند.

انتهای پیام/ح

عملیات روکش آسفالت و لکه گیری جاده اردبیل -مغان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهزاد
۱۹:۲۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
اقای مردم شریف اردبیل ،شعار چهار ساله منطقه آزاد چی شد؟