سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد:

تخصیص ۸۰ هزار سند زمین به مناطق محروم/ افزایش صادرات از ۲۰۰ میلیون یورو به ۷۶۲ میلیون یورو

آل اسحاق گفت: ۸۰ هزار سند زمین با تخفیفات ویژه در طول پنج سال به مناطق محروم ارائه شده است.

 به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی آل اسحاق  در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان با وجود اینکه کشور در شرایطی ملتهب و منفعل قرار دارد توانست در طول پنج سال تولید اقتصادی را ۸ درصد افزایش دهد.

وی ادامه داد: در طول این پنج سال میانگین رشد فروش  به ۱۲ درصد در سال رسیده است و ما شاهد افزایش میزان صادرات از ۲۰۰ میلیون یورو به ۷۶۲ میلیون یورو بوده‌ایم و توانستیم در طی این مدت ۲۹۵ پروژه از جمله فولاد، فرودگاه سلام، گلخانه هزار هکتاری زیتون را که در تراز ملی و جمهوری اسلامی یک پروژه خاص و ویژه‌ محسوب می شد را تکمیل کنیم.

آل اسحاق بنیاد مستضعفان را نهاد ویژه‌ای دانست و گفت: این بنیاد از همه جهات از جمله شرایط شکل گیری، کیفیت و مأموریت در جهان و منطقه یک بخش بی نظیر و کم نظیر محسوب می شود.

عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: بزرگترین افتخار این مجموعه این است که تحت هدایت رهبر انقلاب فعالیت می کند، بنابراین نگاه به این بخش باید نگاه ویژه ای باشد که از این رو انتصابات مدیران و سیاست‌های آن‌ها نیز باید ویژه بوده و فعالیت آن نیز همسو با اهداف مدنظر انجام شود.


بیشتر بخوانید: پرویز فتاح رئیس جدید بنیاد مستضعفان کیست؟ + فیلم 


وی با اشاره به اینکه ریاست‌های بنیاد مستضعفان باید دارای شخصیتی ثابت، راهبردی، میدانی، متوازن، دلسوز باشد، اظهار کرد: خوشبختانه در طول این سال‌ها مدیران این حوزه دارای تمامی این ویژگی‌ها بودند.

آل اسحاق در ادامه اشاره ای به حوزه خدمات اجتماعی  کرد و گفت: تا امروز حدود ۸۰ هزار سند زمین همراه با تخفیف ویژه توسط این حوزه به محرومین ارائه شده است.

عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در پایان برخی از اقدامات این بنیاد را برشمرد و تصریح کرد: بودجه بخش محرومین تاکنون در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش و حدود هزار و ۸۰۰ کلاس درس در حوزه فرهنگی ایجاد شده است و هم اکنون مقدمات آغاز محرومیت زدایی در سایر مناطق را در دستور است.

انتهای پیام/

 

افزایش ۸ درصدی تولید اقتصادی توسط بنیاد مستضعفان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.